למידה בעמידה

שיתוף
מאות סטודנטים חולקו לצוותים קטנים לביצוע של משימת למידה והכנת תוצר. חצי מהצוותים מוקמו בחדרים עם כסאות ואילו שאר הצוותים התמקמו בחדרים ללא כסאות וביצעו "למידה בעמידה".
הלומדים בעמידה התגלו כערניים יותר לתהליך הלמידה וכפחות רכושניים לרעיונות המקוריים שלהם.

נראה כאילו הישיבה על כיסאות מייצרת לכל לומד מעין "טריטוריה" שמקשה עליו לקבל בפתיחות רעיונות של אחרים. התנועה המתרחשת בחדר שבו עומדים כולם מגדילה את שיתוף הפעולה בחשיבה על רעיונות.

על אף השיפור ברמת המעורבות של הלומדים העומדים לעומת היושבים, איכות התוצרים היתה דומה.

לכניסה לקישור לחצו כאן.
x