לקלוט עובד חדש בהצלחה וללא ציניות

שיתוף
קליטה נאותה של עובד חדש בארגון נחשבת לפעולה קריטית, שמשפיעה על המהירות שבה העובד החדש מתנהל בתחושת מסוגלות ובפרודוקטיביות. במאמר חדש שפורסם לאחרונה בנושא על ידי דיוויד לי, מומחה לתחום מוטיבצית עובדים וקליטת עובדים, הוצגו "נזקים" נוספים העלולים להתרחש בהעדר קליטה נאותה של עובד חדש.

המאמר מתאר את חשיבותו של הרושם הראשון שמקבל עובד בסביבת העבודה החדשה שלו והשלכתו של הרושם הזה שנים קדימה. לי דן גם במפגש בו עובד חדש, מלא מוטיבציה ועם ברק בעיניים, שומע התייחסויות ציניות מעובדים קיימים ומאבד את הניצוץ שאיתו הוא הגיע מוקדם מהצפוי.
הכותב מציג שורה של כלים פשוטים שמאפשרים קליטה נאותה יותר של עובדים, כזו שגם מבטיחה זהות ארגונית חיובית יותר של העובד לאורך הקריירה שלו.

לכניסה לקישור לחצו כאן.
x