מישהו שומע אותי? מומחי למידה דנים האם תם עידן ההרצאות

שיתוף

האם יש עוד מקום לשיטת הלמידה הכל כך מוכרת שנקראת הרצאה? מאמר חדש מנתח מדוע אנו פחות ופחות מקשיבים בהרצאות ומהי המתכונת להתכנסויות פרונטליות מרובות ממשתפים שאפשר גם ללמוד בהם באופן משמעותי ואפקטיבי.
החקר בנושא מנחה אותנו להסיט את כל החלק של "העברת התוכן" בהרצאה ללמידה עצמית המתרחשת בחלל הכיתה. לאחריה המרצה יכול להנחות "הוראת עמיתים" שבה הידע מעובד על ידי המשתתפים וכך הוא באמת נוצר.
מאמר מומלץ מאוד רגע לפני שאיש לא יקשיב יותר למורה שבכיתה…
לכניסה לקישור לחצו כאן.

x