שלוש אגדות אורבניות על למידה

שיתוף

מאמר חדש ומרתק מפריך "אגדות אורגניות" על למידה במאה ה- 21. על פי החוקרים, העידן הדיגיטלי ושפע האפשרויות ללמידה לא הופכות את הלמידה העצמית לקלה יותר או אפשרית יותר. תלמידים בעידן הדיגיטלי אינם בעלי יכולות חדשות המאפשרות להם ללמוד ללא הכוונה. גם נושא סגנונות הלמידה מתברר במאמר כמיתוס. מעל לכל מתברר שלומדים לא יודעים להגיד באמת מהי שיטת הלמידה המועדפת עליהם. האינטרנט מלא בתכני למידה, והלומדים נראים כאילו נולדו לעידן הדיגיטלי הרב ערוצי. אך שכל זה לא יבלבל אותנו בצורך להבנות תהליכי למידה גם כאשר התוכן כל כך נגיש.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

x