90% מבוגרי התואר לטכנולוגיות למידה של HIT משתבצים בשוק הלמידה הארגונית.

שיתוף
תוצאות סקר שהקיף 150 בוגרים של המחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה ב- HITהיוו סיבה מצויינת בשבילנו לראיין בגיליון הזה את פרופ' מיקי רונן, מנהלת המחלקה. תוצאות הסקר מחזקים את מה שכבר מורגש היטב בקהילת הלמידה הארגונית בארץ. בוגרי התואר משתלבים בקהילת ההדרכה וממלאים תפקידים יותר ויותר משמעותיים והקשר בין התואר לבין הפרקטיקה של המקצוע הולך ומתהדק.

ש. פרופ' רונן, שבע שנים אחרי שפתחת את תואר ה- BA ב"טכנולוגיות למערכות למידה", 300 סטודנטים שלמדו ולומדים את התואר, 150 בוגרים. מעבר לחשיבות המקצועית של תואר אקדמי רלבנטי לתחום הלמידה הארגונית, כמה מהבוגרים באמת משתלבים בתעשייה הזו של ההדרכה והלמידה הארגונית?
ת. 90% מהבוגרים מועסקים בתחום, חלקם הספיקו להחליף מקומות עבודה במטרה להתקדם והשתבצו בתפקידים ניהוליים בארגונים מובילים בארץ. חלק הקימו עסקים פרטים של ייעוץ ופיתוח למידה. אם מסתכלים על התפלגות העיסוקים נראה שכ-60% עובדים בתפקידי פיתוח הדרכה, פיתוח ועיצוב הסביבות עצמן (אתרים, לומדות, משחקים), וכ-10% בניהול פרויקטי …
x