איך ללמד את המנהל שלי?

שיתוף

איך ללמד את המנהל שלי?

תחת גודש אירועים ועומסים, צריך גם לדעת "לנהל את המנהל" שלנו ולהבטיח מינימום אי-הבנות ומקסימום צמיחה והתפתחות.

 

שאלות בהירות על הציפיות, ניסוח משותף של מפת הממשקים ושיקוף של נקודות התחדשות אישיות הן פעולות שכדאי לצוותי עבודה ליזום מול ההנהלות שלהם כדי לעזור להם לנהל אותם טוב יותר (מה שנקרא "תעזור לי לעזור לך").

 

גם בתקופות של שגרה, וגם אחרי שנים של עבודה משותפת, נוצרים מצבים בהם יש תחושה של אי הבנה או העדר ציפיות לגבי תהליכים מסוימים.

 

בתקופות לא יציבות ותחת לחץ, האירועים האלו עשויים להתרחש בתדירות גבוהה יותר.

 

אז קבלו כמה טיפים לבחינה של כל מי שמדווח לגורם ניהולי, כפי שאספנו מעמוד הלינקדאין של מומחה המנהיגות ג'יקוב בובין.

 

 

 

  1. שאלות ברורות על ציפיות והצלחות

 

יוצאים למשימה? חשוב לשאול שתי שאלות ברורות לפני יציאה למשימה או פעולה

"מה הציפיות שלך ממני?" ו "איך אני יכול לעזור לך להצליח?"

 

התשובות לשאלות הללו יאפשרו לנו להבין מה הכי חשוב שאנחנו נעשה לעשות כדי להצליח ביחד.

 

 

  1. ניתוח הממשקים משותף

 

סביבות ארגוניות זה עניין מורכב – וחלק גדול מה"חריקות" ואי ההבנות שמתרחשות בעבודה קשורה ליחסים בין אנשים.

 

שיח יזום עם המנהלת או המנהל על אופי הממשקים שמקיפים אותם משמעותי לתמיכה ההדדית שהם מספקים אחד לשני.

 

כדאי לכל עובדת או עובד לשרטט עם ההנהלות שלהם את מפת הממשקים שלהם, להבין מיהם בעלי העניין השונים, היכן חשוב לעבוד על איכות הקשר, מי משפיע יותר ומי פחות על תהליכי העבודה וכד'.

 

  1. שיקוף ברור של נקודות התחדשות

 

מומלץ לעובדות ולעובדים לשקף להנהלות שלהם היכן הם מזהים "נקודות פריצה והתחדשות אישיות".

נקודות התחדשות כאלו מתרחשות במפגש של עובדות ועובדים בין היכולת והמוטיבציה שלהם עם הזדמנות שנוצרה.

 

לכן, חשוב שעובדות ועובדים ישקפו להנהלות שלהם מהן אותם יכולות, מוטיבציות והזדמנויות שבהם ירצו להתנסות.

דיאלוג פתוח כזה, יאפשר למנהלות והמנהלים לדעת מה צוותי העובדה שלהם יודעים לעשות הכי טוב ולאפשר להם לצמוח ברגע שנוצרת הזדמנות מתאימה.

 

 

לכניסה לקישור לחצו כאן

 

 

x