הטעויות הנפוצות שאנחנו עושים רגע לפני שיחה קשה בעבודה

שיתוף

הטעויות הנפוצות שאנחנו עושים רגע לפני שיחה קשה בעבודה.

שיחה קשה בעבודה היא לפעמים חיונית אבל אם היא לא אפקטיבית היא עלולה להיות מזיקה מאוד, והיא דוגמה לטובה לחשיבות של פיתוח מיומנויות בינאישיות במערכות ארגוניות מורכבות.

המגזין fast company מסביר מהן הטעויות הנפוצות שאנו עושים דוקא באתגר כה קריטי:

1. נמנעים מלקיים את השיחה
זו הטעות הנפוצה ביותר, הנטייה פשוט להימנע משיחות קשות. נדיר שפעולה כזו פותרת את הבעיה, ודחיית הבעיה עשויה להחריף אותה.

2. בטוחים ש"קטן עלינו" לקיים שיחה כזו.
הטעות הזו היא ההבעיה ההפוכה. מנהלים רבים בטוחים שהם יודעים לנהל שיחה כזו, פשוט בגלל שהם מנהלים מצויינים בתחומים אחרים. חשוב לא לקיים את השיחה תחת אימפולסיביות או טעינות רגשית גבוהה, וכאשר מתקיימת השיחה, להתעקש להקשיב קודם לפני שמבטאים את המסרים השונים.

3. לא מתכוננים:
מאפיין מנהלים עסוקים שסומכים על האינטילגציה הרגשית שלהם, עצירה למחשבה על המפגש קריטית להצלחה שלו. איך מתכוננים? חושבים על המיקום של הפגישה, מנסים להתבונן על הסיטואציה מה"משקפיים" של הצד השני, מגדירים באופן ברור יותר מה תחשב תוצאה טובה לשיחה הזו, וחשיבה מראש על התשובות שאנו נקבל בשיחה הזו ואיך כדאי להתמודד עם התשובות האלו.

לכניסה לקישור לחצו כאן

x