ה- Harvard Business Review בוחן בגיליון נובמבר מדוע ארגונים לא לומדים.
שמירה על יתרון תחרותי מחייבת ארגונים להיות "ארגונים לומדים", וארגונים רבים נסוגים בגלל שנמנעו מללמוד. סקירת מחקר של העשור האחרון מצביעה על כך שארגונים לא לומדים מארבע סיבות עיקריות:
1. פחד מכשלון
2. תפיסת עולם מקובעת
3. בניית ציפיות ארגוניות המתמקדות על הצלחה וביצועים ולא על יכולות למידה
4. פרשנות לא נכונה באשר לאירועי הצלחה וכישלון שהתרחשו בעבר (ההצלחה הארגונית היא תמיד בזכות למידה שבוצעה ולא עיתוי או מזל, הכשלון הוא תמיד חוסר מזל…).