3 אסטרטגיות לעשות יותר עבודה בפחות זמן
3 אסטרטגיות לעשות יותר עבודה בפחות זמן
תכננו, תעדפנו ואפילו האצלנו משימות, אבל העומס עדין גדול?
קבלו 3 אסטרטגיות מתוך רשימה של רעיונות שפורסמו במגזין הניהולי של אוניברסיטת הרווארד.
אסטרטגיות אלו יכולות לסייע לנו לעשות יותר בפחות:
1. שימוש חוזר בקיים
היכולת לקצר זמני עבודה תלויה מאוד ביכולת שלנו לזהות חלקים במשימה שכבר בצענו בעבר, או שבוצעו על ידי מישהו אחר.
אנו נוטים לא להיות ערניים למצבים בהם אנו נדרשים לכתוב משהו שכבר נכתב בעבר, להסתמך על תבניות או דוגמאות שכבר יש ולא להמציא את הגלגל.
2. לדבר על זה
לא מעט משימות חשיבה שגוזלות מאיתנו זמן רב, יכולות להתקצר משמעותית אם קודם כל נדבר עליהן בקול רם עם מישהו. החלפת דעות עם מישהו תהיה מהירה יותר מפעולה של כתיבה וניסוח, תאפשר להעלות רעיונות לא מוחשיים ותביא אותנו לשלב הכתיבה או הביצוע הרבה יותר "מבושלים" ומעובדים. כך נוכל לחסוך זמן רב.
3. הקצבות זמנים
קיבלת משימה? כדאי לחשוב מראש כמה זמן הגיוני שהיא תיקח לנו ולהקציב זמן יומן בהתאם. הקצבת הזמן לא מבטיחה שנסיים את המשימה בזמן כמובן, אבל היא מאפשרת מיקוד ומוכוונות גבוהה שיהפכו לנבואה שתגשים את עצמה.
לכניסה לקישור לחצו כאן