3 פעולות של אנשי למידה ופיתוח מקצועי שיבטיחו ארגון מוכן לעתיד
3 פעולות של אנשי למידה ופיתוח מקצועי שיבטיחו ארגון מוכן לעתיד
ראיונות עומק עם יותר מ- 60 מנהלים בכירים ועוד מאות מומחי משאבי אנוש ולמידה ארגונית מאפשרים לשרטט לאנשי הפיתוח המקצועי בארגון מה הם צריכים לעשות כדי להבטיח ארגון שכשיר לצרכי העתיד.
הנה 3 פעולות מתוך רשימת עקרונות שפורסמה במגזין הניהולי של אוניברסיטת MIT שערכו את הסקר המרתק.
1. כוכב הצפון של הלמידה הארגונית מחובר לכוכב הצפון של הארגון
גופי פיתוח מקצועי מיטביים יודעים להגדיר את סדרי העדיפויות האסטרטגיות של הארגון ואת הכשירויות הנדרשות למימוש סדרי עדיפויות אלו.
אז מה עושים?
לא עובדים על אוטומט.
מחלקת הלמידה הארגונית צריכה לבנות אסטרטגיה, ולראות שהיא מקושרת למצפן הארגוני.
כך היא תקדיש את האנרגיה שלה, התקציבים והעדיפויות לאוכלוסיות הכי משמעותיות, בתכנים הכי קריטיים, ובצורה הכי רלבנטית..
2. הלמידה ארגונית היא "בדיוק בזמן, כמו שצריך ובדיוק בשבילי"
העובדים מוצפים ולא קל להניע אותם ללמידה.
ביום יום השוטף, עובדים מעוניינים לקבל את התוכן שנדרש להם באותו רגע, במידה ובאופן שישרת אותם לביצוע העבודה ברגע נתון.
תפקיד אנשי הלמידה הארגונית והפיתוח המקצועי לאפשר להם את החוויה המיטבית לכך- בתהליכי למידה קצרים, ממוקדים ומותאמים אישית.
אז מה עושים?
בונים התמחות בבניית פתרונות "מיקרו למידה" מהירים, מותאמי צורך, וכאלו שאינם גוזלים זמן רב.
וחשוב מכך, מטמיעים תרבות של למידה מתמדת במנות קטנות שיאפשרו לכולם להיות בכשירות מקצועית מיטבית.
3. התפתחות מתמדת: להיות במקום שבו הערך שלנו כל הזמן גדל
עובדים רוצים להתפתח, ותפקיד הפיתוח המקצועי לסייע באיתור ההזדמנויות לפיתוח יכולות אינדיבידואליות ולמעשה לתמוך בבנייה של מיתוג מקצועי אישי או ערך אישי גדל לעובדים.
אז מה עושים?
אנשי הלמידה הארגונית צריכים לזהות מה נדרש לעובדים כדי להתפתח, לאלו תכנים ותהליכים אפשר לפתח אותם, איזה מסלול למידה אישי אפשר לבנות להם ואיך אפשר למנף את העשייה הקיימת בארגון לטובת ההתפתחות המתמדת שלהם.
.
למאמר המלא (בתשלום) לחצו כאן