לראשונה: פחות ממחצית מהלמידה בארגונים – באמצעות כיתה פרונטלית דיגיטלי שיתוף לראשונה מאז החלו למדוד את שיטות הלמידה בארגונים, ירדה שיטת הלמידה הפרונטלית לפחות מ- 50% מכלל שיטות הלמידה בארגון. למידה דיגיטלית (במפגשים חיים או בלמידה עצמית) מהווה 52% מכלל שיטות הלמידה בארגונים. השימוש בכיתה הפרונטלית צנח ב- 25% בתוך 7 שנים בלבד. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא כיצד נדע אם אנחנו מדברים יותר מדי?אנחנו אוהבים לדבר, וזה עושה לנו טוב. אלא שלדיבור שלנו יש חסרון גדול, הוא גורם למיסוך...ארגוני 10 מיתוסים על הלומד המודרני"הלומד המודרני” הוא מושג כה חם, שאין משהו שלא נאמר עליו, מדויק יותר או פחות. מאמר...דיגיטלי לבחון את המבחן: מה קורה לנו במוח כשאנחנו צריכים לשלוף ידע בזמן בחינה?מאת: טלי גזית אל-בחר"להוציא דפים יש מבחן!" הרגע הזה שבו מי שלימד אותנו מבקש לבדוק עד כמה אנחנו שולטים...חינוכי