לראשונה: פחות ממחצית מהלמידה בארגונים – באמצעות כיתה פרונטלית דיגיטלי שיתוף לראשונה מאז החלו למדוד את שיטות הלמידה בארגונים, ירדה שיטת הלמידה הפרונטלית לפחות מ- 50% מכלל שיטות הלמידה בארגון. למידה דיגיטלית (במפגשים חיים או בלמידה עצמית) מהווה 52% מכלל שיטות הלמידה בארגונים. השימוש בכיתה הפרונטלית צנח ב- 25% בתוך 7 שנים בלבד. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא לחשוב פחות זה לחשוב טוב יותרמאת: ורד דגניחוקר ישראלי מצא שעומס קוגניטיבי המוטל עלינו מפחית את המקוריות והיצירתיות של התגובות שלנו לבעיות שאנו...חינוכי רוצים לתת פידבק (משוב)? נסו אולי פעם לתת דוקא פיד-פורוורדרוצים לתת פידבק (משוב)? נסו אולי פעם לתת דוקא פיד-פורוורד, ולהתמקד בתוצאות של העתיד ולא בטעויות...ארגוני גם המדע אומר – מה שלא הורג אותך מחשל אותךגם המדע אומר – מה שלא הורג אותך מחשל אותך מדענים מאוניברסיטת נורת' ווסטרן מצאו קשר...ארגוני