לראשונה: פחות ממחצית מהלמידה בארגונים – באמצעות כיתה פרונטלית דיגיטלי שיתוף לראשונה מאז החלו למדוד את שיטות הלמידה בארגונים, ירדה שיטת הלמידה הפרונטלית לפחות מ- 50% מכלל שיטות הלמידה בארגון. למידה דיגיטלית (במפגשים חיים או בלמידה עצמית) מהווה 52% מכלל שיטות הלמידה בארגונים. השימוש בכיתה הפרונטלית צנח ב- 25% בתוך 7 שנים בלבד. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא חוסר תשומת לב ללמידה בכיתה – זה מדבקחוסר תשומת לב ללמידה בכיתה – זה מדבק חוסר תשומת לב מדבק יותר ממתן תשומת...חינוכי הטיה בלמידה קבוצתית: אם מניחים שכל הלומדים שווים ביכולותיהם פוגעים בתוצאה הלימודית שלהםמאת: ורד דגניאנשים בעלי יכולות מקצועיות שונות נוטים לתת לשאר החברים "זכויות שוות" בעת למידה קבוצתית, אך חוסר...חינוכי פתרון בעיות אינו הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לפתור בעיותפתרון בעיות אינו הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לפתור בעיות כבר קרה שניסית לפתור איזה בעיה...חינוכי