מדוע לנסות לעשות רושם מצויין בעבודה חדשה זו טעות גדולה?
מדוע לנסות לעשות רושם מצוין בעבודה חדשה זו טעות גדולה?
נכנסת לעבודה חדשה? טעות מספר 1 זה לנסות לעשות רושם, כי אין סיכוי להבין את ההקשר של מה שקורה מסביב.
הסיכוי לאי הבנות ופרשנות לא צפויה של המסרים שלך גדולה יותר בתחילת הדרך. הסיכויים להצליח בעבודה חדשה יגברו אם מצליחים להיטמע בתוך צוות ולהתלכד איתו במקום להתחיל לפתח אותו למקום חדש.
עובד או מנהל חדש חייבים לזכור שתרבות ארגונית היא כח חזק שנוטה להתנגד ל"איומים מבחוץ".
עובד חדש, ובטח מנהל חדש הם אוטומטית דמות כזו.
עד שלא נהיים חלק מהתרבות אי אפשר להוביל אותה לשום מקום.
כל קצר תקשורת מוקדם, מכשיל את ודוחה את ההיטמעות הנדרשת.
נכנסת למקום עבודה חדש? כדאי לקחת "זמן ספיגה", ללמוד, להכיר, לחשוב, ורק אז להתחיל "לעשות רושם".