מצאתם טעות בחומר הלמידה? אתם תזכרו את התכנים הנכונים טוב יותר חינוכי שיתוף חשיפה לחומר שגוי בזמן למידה לא נתפסת כשיטה מוצלחת לזכור את החומר הנכון, אך אם הלומדים זיהו את הטעות, הם יזכרו את החומר טוב יותר. חוקרים ששיבצו טעויות ושינויים בחומרי הלימוד הוכיחו שאם נעודד אנשים לזהות את הטעויות, נוכל להרוויח מהן למידה זכירה יותר של החומר הנכון. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא המדריך לבניית הרגלי למידה בסביבת העבודהמאת: ורד דגניחזרה לעבודה אחרי מנוחת חג נחשבת לאחת ההזדמנויות המומלצות לפתח הרגלי למידה חדשים שיהפכו לחלק מהשגרה.ארגוני כמות השקפים במצגת זה לא פרמטר לכלום.... מה שחשוב זה כמה תוכן יש בכל שקףכמות השקפים במצגת זה לא פרמטר לכלום…. מה שחשוב זה כמה תוכן יש בכל שקף הגיע...ארגוני כל מה שרצית לדעת על למידה דיגיטלית ולא העזת לשאולכל מה שרצית לדעת על למידה דיגיטלית ולא העזת לשאול "למידה דיגיטלית" היא מונח סל לעולם...דיגיטלי