עד כמה אתם דואגים (באמת) למנהלי הביניים שלכם?
עד כמה אתם דואגים (באמת) למנהלי הביניים שלכם?
בימים סוערים אלו, מנהלי הביניים מהווים את מרכז העצבים של העשייה הארגונית ואלו שמחזיקים את הקשר בין בעלי העניין.
מחקרים מראים שדוקא אנשים קריטיים אלו מרגישים לא מוערכים מספיק, מדווחים על הצפה מתמדת, וחווים רמות גבוהות יותר של לחץ וחרדה.
הכשרה ניהולית מסורתית לא תספק את הפתרון והתפקיד שלהם חשוב מכדי שיוזנח.
כיצד על הארגון לתמוך בהם באמת?
הנה 3 המלצות בנושא:
1. לשכלל את מיומנויות תהליכי קבלת ההחלטות:
מנהלי הביניים מקבלים הרבה החלטות בכל יום ויום וזהו הכישור הקריטי ביותר שלהם.
כדאי לעבוד איתם על שיפור מתמיד של המיומנות הספציפית הזו, להציג הנחיות על איך ומתי חשוב שיתקבלו החלטות לאורך חיי פרויקט ולעודד אותם להגביר את השקיפות של התהליך.
2. הרישות חשוב מתכניות ההכשרה:
71% מהארגונים משקיעים בהכשרות למנהלי ביניים (בד"כ תוך שימוש בשיטות למידה לא אפקטיביות) בעוד שהדגש צריך להיות על יצירת הזדמנויות למידה באמצעות רשת העמיתים המקצועית שעוטפת אותם ומאפשרים היוועצות, אימון בזמן אמת ומשוב קונקרטי.
3. למידה דיגיטלית:
זה לא הזמן לארגן פגישות פרונטליות כדי להבטיח התפתחות מקצועית. הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשרות להגביר הזדמנויות למידה. מומלץ שהנהלת הארגון תארגן פורומים דיגיטליים קבועים למפגשי שיתוף והיוועצות מקצועית.
לכניסה לקישור לחצו כאן