"פרצי למידה" - מתודולוגיה ללמידת אודיו קצרה כמקדמה לתהליך הלמידה

שיתוף
דיוויד באסראב, יועץ אמריקאי ותיק בתחום הלמידה הארגונית, הציג לאחרונה ב- ASTD את מתודלוגית Learning Bursts. שימוש בקבצי אודיו עם חוברת עבודה נלווית.
בסיס הרעיון הוא "ליישר קו" בין התלמידים טרם הגעתם לכיתה באמצעות טכנולוגיה פשוטה ונגישה- קובץ קול. קובץ האודיו הוא מעין Talk Show, כלומר שיחה בין מראיין למרואיין שבה הם משוחחים על הנושאים של השיעור ומאפשרים ללומד להערך לתכני הלמידה ולהגיע מוכן יותר לשיעור.
כאשר מגיעים לשיעור הפרונטלי ניתן לפתוח בדיון, משחק או אינטראקציה אחרת על התכנים שנלמדו ומשם לפתוח בשיעור עצמו, עם כיתה פחות הטרוגנית. המאמר מדגים את היישום כחלק מ"blended learning" לעובדים חדשים אך ניתן ליישם אותו כמעט בכל תהליך הלמידה כחלק מ- blend.

לכניסה לחצו כאן

x