על פי 225 מחקרים -למידה פעילה אפקטיבית בכל מדד

שיתוף

על פי 225 מחקרים -למידה פעילה אפקטיבית בכל מדד

סקירה של 225 מחקרים נפרדים מראה שבכל מדד, למידה פעילה אפקטיבית יותר.

זאת לכל סוגי הלומדות והלומדים ובכל עולם תוכן, בשוואה להרצאות מסורתיות רבות משתתפים.

עורכי המחקר סיכמו אותו בכך ש- "אם הוא היה עוסק בתרופה כלשהי, ולא במתודת למידה כמו מע"מ [מורה-עומד-מדבר], היא כבר מזמן היתה מורדת מהמדף".

מאמר שפורסם באתר “inside higher ed” מפרט עוד ועוד סיבות וטיעונים מדוע כדאי להגביר את השימוש בשיטה.

המעבר ללמידה פעילה מעצים את הלומדות והלומדים כי הוא מבקש מהם לקחת אחריות מסוימת על תהליך הלמידה.

מתודות שמגדילות מעורבות לומדים מועילות במיוחד לאלו שאין להם הרגלי למידה או הישגים גבוהים ולכן מצמצמת פערים.

בנוסף לכל אלו, יש בלמידה כזו משהו שמחזק אותנו להמשך החיים, הרבה מעבר לשיעור הבודד.

הלמידה הפעילה מגבירה את היקף ההתנסויות שלנו בחשיבה מסדר גבוה ושימוש במיומנויות קריטיות: שיתוף פעולה, ניהול פרויקט, אינטגרציה של תכנים וכישורי תקשורת.

שנה חדשה היא הזדמנות להיזכר עד כמה למידה פעילה היא מפתח ללמידה אפקטיבית, כזו שנשארת מעצימה ומעצבת אותנו להמשך החיים.

לכניסה לקישור לחצו כאן

x