4 דברים שכל אחד חייב לדעת על אמפתיה - חשוב במיוחד בימים אלו.
4 דברים שכל אחד חייב לדעת על אמפתיה – חשוב במיוחד בימים אלו.
אמפתיה היא היכולת לשים את עצמנו בנעליו של אחר, והיום היא נדרשת במיוחד ממנהלות ומנהלים ובעלי תפקיד מנהיגותי.
אבל לא לכולם זה בא בקלות.
הבשורות הטובות- אפשר ללמוד את זה וזה אפילו מדבק, אך דורש סבלנות ואימוץ של טכניקות התנהגות שיטתיות.
העיתון INC קיבץ 4 דברים שכל מנהלת ומנהל, וכל אדם בעצם, חייבים לדעת על אמפתיה כדי להכליל את התכונה הזו בהתנהגות היומיומית שלנו:
- 🧸 לא טיפוס אמפתי? זה משהו שאפשר ללמוד.
אמפתיה זה משהו שאפשר ללמוד והמחקר מדגיש שהאמונה שלנו בכך שניתן ללמוד את זה מסייעת לנו מאוד לסגל לעצמנו התנהגויות אמפתיות.
- 🧸 אמפתיה זה מדבק.
ההשפעה של כל אחד מאיתנו על הסביבה שלנו גבוהה מאוד? אם נצעק על מישהו, ניצור תרבות של פחד
אם נגיב באמפתיה – נעצב תרבות שמניבה אמון והכלה.
לכן, החכמה היא לא להטיף לאמפתיה אלא פשוט להיות אמפתי כדי להדביק את כולם ב"מחלה" החיובית הזו.
- 🧸 לא מספיק להגיב באמפתיה – צריך לתקשר באמפתיה.
אנו נוטים להחמיא לעצמנו על כך שהגבנו באופן אמפתי למצוקה של מישהו.
אבל כדי להיות אמפתי לא מספיק להגיב נכון במצבים קיצוניים אלא לנהל תקשורת כזו כל הזמן.
אחת הדרכים המומלצות היא לספר בגלוי על החסרונות שלך.
כשעושים כך, מסמנים לסביבה שזה בסדר לא להיות בסדר, מה שכבר מביא לתקשורת אמפתית יותר.
- 🧸 אמפתיה לא תמיד מתגמלת.
כאשר אנחנו מגיבים באמפתיה, אנחנו מצפים לחיזוק חיובי מיידי מהצד השני, אך לא תמיד זה קורה והצד השני לא תמיד מתמסר או מוקיר את האמפתיה שלנו, בטח אם הוא עסוק במצוקה שלו.
חשוב לא להיבהל ולא להיכנע, להתמיד בהתנהגות הזו לאורך זמן ולא לחפש את ההוקרה בכל רגע ורגע.
הקישור למאמר המלא כאן