5 טרנדים בהדרכה ארגונית שהם הכי 2011...

שיתוף
החודש פרסם מגזין Chief learning Officer את רשימת 5 הטרנדים של עולם ההדרכה והלמידה הארגונית שעליהם ידברו הרבה בשנת 2011.

  1. שימוש במשחקים מתוקשבים מורכבים המאפשרים דימוי של מצב אמת. ההכרה כי למידה מכוונת ביצוע, ממוקדת בעיסוק של העובד חודרת לארגונים רבים. מפתיע לחשוב כי עדיין יש ארגונים שלא מאמינים בלמידה מותאמת למצב התפקוד, אבל מסתבר שיש לא מעט כאלו.
  2. למידת קיוסק – בקרב ארגוני שירות ומכירה רבים יש הסטה של למידה מתוקשבת למכשירי iPod ו-iPad. מכשירים אלו, הנגישים היום לכל כך הרבה אנשים, מאפשרים לכמה אנשים ללמוד ביחד על אותו התקן וכל זאת כשהם מרוחקים מהמשרד.
  3. המשך מעבר לסביבות למידה 2.0 – מספיק לקרוא על האפליקציות השונות שמפתחת Google המאפשרות למידה משותפת בין אנשים והמצבים בהם עוד ועוד ארגונים משתמשים בכלים אלו לצרכי למידה ושמירת ידע ארגוני (Google docs כבר אמרנו?).
  4. כריית מידע (data mining) – התפתחות מערכות מידע חכמות בהן יש מערכות חיפוש מתקדמות המציעות המלצות למחפש המידע (Google, כבר אמרנו?), ודחיפת מידע לעובד לפי מגמות שימוש וחיפוש שלו.
  5. שימוש במערכות LMS לצורך למידה לא פורמאלית – המציאות הטכנולוגית וההכרה כי מרבית הלמידה לא מתרחשת דווקא בכיתה או באירוע פורמלי אחר, מחייבת מעבר למערכות פתוחות יותר, כמו למשל הוספת יכולות כמו בלוג ו-wiki למערכת ניהול הלמידה המסורתיות.
     

    לכניסה לקישור לחץ כאן.

x