גיוון החברים הוירטואלים ברשת החברתית שלך - יכול להשפיע על כמה רעיונות חדשים יש לך בעבודה

שיתוף

גיוון החברים הוירטואלים ברשת החברתית שלך – יכול להשפיע על כמה רעיונות חדשים יש לך בעבודה


אם ניקח 2 עובדים באותו ארגון עם כמות חברים זהה ברשת חברתית-מקצועית וירטואלית כלשהי, נגלה שגיוון הרשת מגדיל את הסיכוי לחדשנות של אחד העובדים על פני האחר.

מחקר כזה נעשה על מאות רעיונות שעלו מעובדים בחברת EMC האמירקאית תוך השוואה לרשת החברים המקצועית שלהם בטוויטר.
החוקרים גילו שחשיפה לחברים פחות מוכרים ברשת החברתית, כאלו שבאים משדות אחרים, מתנהגים וחושבים אחרת, קשורה לכולת להביא רעיונות טובים לעבודה.
הנוסחה לגיוון ברשת החברתית-מקצועית היא פשוטה: ככל שאנו מתחברים עם אנשים שלא עוקבים זה אחר זה, אנחנו תורמים לחדשנות וליכולת שלנו לחולל רעיונות.
שיטה טובה תהיה להקפיד ששליש מהחברים שלנו ברשתות המקצועיות הוירטואליות שלנו יהיו משדות תוכן אחרים.
מרגע שאנשים ברשת שלנו לא עוקבים אחד אחר השני, אנחנו חוסכים לעצמנו, על הדרך, כפילויות של דעות ומידעים שמהדהדים שוב ושוב ו"נועלים" אותנו.
עצם גיוון החברים לא פועל כמו קסם.
נדרש רצון לספוג את התכנים השונים ולחפש בהם רעיונות חדשים.

לכניסה לקישור לחצו כאן

x