האם שיעור אידיאלי כולל 85% תרגול של חומר קודם ורק- 15% חומר חדש?
האם שיעור אידיאלי כולל 85% תרגול של חומר קודם ורק- 15% חומר חדש?
היתכן שלמידה היא בשיאה כאשר 85% מהשיעור מוקדש לתרגול של התוכן שכבר נלמד ורק 15% הוא תוכן חדש?
מומחי למידה טוענים שבניית מומחיות לטווח רחוק היא תוצאה של הצגה של מעט מידע חדש בכל פעם, לטובת ריבוי תרגולים שמחזקים את הידע הקודם ומקלים על קליטה של ידע חדש.
מי שהתנסו בשיטה טוענים שנחסך מהם מאמץ אדיר לגרום ללומדים להתמודד עם יותר מדי תוכן חדש שממילא הלומדים לא יכולים "לספוג", העלה את איכות הלמידה של הלומדים שהתמודדו עם הידע שלמדו באופן מגוון ותכוף והעלה באופו משמעותי את הביטחון העצמי של הלומדים, את החוסן שלהם ואת העצמאות שלהם בתהליכי למידה.
לכניסה לקישור לחצו כאן