מדוע כדאי להפוך כל אירוע למידה למסע למידה?

שיתוף

מדוע כדאי להפוך כל אירוע למידה למסע למידה?

רוצים לשנות התנהגות, לספק ידע או להציע תפיסות עולם חדשות באמצעות למידה?

אל תבנו על אירוע חד פעמי, מושקע ככל שהוא יהיה.

למידה שמכוונת לשינוי התנהגותי או מחשבתי לא תוכל להצליח אם תתקיים כמופע בודד.

הידע, המיומנות ותפיסות העולם שלנו תלויים בעיקר בהיקף ההתנסויות שחווינו באותו נושא ואנחנו נהיה מצויינים במשהו אם נתרגל אותו הרבה פעמים.

המונח "מסע למידה" הפך להיות פופולארי מאוד בשנים האחרונות, בעקבות המונח "מסע לקוח" שקיים בעולם השיווק הדיגיטלי.

המונח מבקש לתאר את ה"קורסים החדשים" כתהליכים עם מופעים חוזרים, בתדירות משתנה ומרווחת, בהאתמה אישית מבוססת נתונים ובאופן שיכלול מספר מתודות למידה פעילות ומשמעותיות.

בעידן הדיגיטלי זה קל יותר.

הלמידה הדיגיטלית מאפשרת לנו לפצל אירועי למידה בודדים לאוסף של אינטראקציות, תוך התאמה אישית לכל לומדת ולומד, לצד איסוף נתונים מתמיד והתאמה של התוכן וצורת ההגשה.

אז בפעם הבאה שמתכננים אירועי למידה חד פעמיים או קורסים צפופים, כדאי להחליף את המילים המוכרות ולחשוב קצת אחרת, מחשבות של מסע.

לכניסה לקישור לחצו כאן

x