שבע תפיסות שגויות על למידה

שיתוף

העיתון וושינגטון פוסט מפרסם בלוג של ואלרי שטראוס בנושא תפיסות שגויות על למידה, המעורר תגובות רבות ודיוני משנה ומפנה ללינקים נוספים על הגורמים ללמידה מיטבית.
שטראוס מתרכזת בבלוג שלה בכל התפיסות שמוחזקות על ידי גורמי הדרכה שאינם מודעים לתמורות שהמאה ה 21 מחוללת על למידה וממשיכים ליישם עקרונות שאיתם גדלו כילדים או צעירים.
היא מדגימה מדוע כיתה שקטה אינה סימן לסביבת למידה טובה, מדוע המורה צריך לדבר הרבה פחות מפעם, ומדוע נגמרו הימים בהם היה צריך לתרגל חומר בסיסי משעמם על מנת להגיע לחומר המעניין יותר.

לכניסה לקישור לחצו כאן.
x