4 טיפים של מצליחנים - איך לפנות זמן בעבודה
אומרים או שומעים מסביבכם את המשפט: "אין לי מספיק שעות ביום"? העיתון פורבס מספר על פעולות שמצליחנים עושים כדי "לנצח את הזמן" הנה 4 מהן:
מזהים משימות קבועות ומפשטים אותן:
דוח קבוע שצריך למלא? אולי אפשר לתבנת אותו יותר ולהפוך את הפעולה לקצרה יותר. תהליך עבודה שחוזר על עצמו הרבה פעמים? אולי אפשר להעביר למישהו אחר חלק מהמשימה הזו. ברגע שמזהים פעולה שמתרחשת הרבה פעמים, גם ייעול קטן מצטבר לזמן לא מבוטל בכל שבוע.
היומן שלי הוא לא רק לפגישות:
מי החליט שיומן זה רק לפגישות? יומן צריך לרכז את כל המשימות שלך. צריך לבנות "בלוקים" קבועים של זמן ביומן שנועדו לביצוע משימות.
מסננים פגישות
פגישות עבודה מקדמות יעדים ארגוניים, אבל הן תופסות שליש מהזמן של מנהלי ביניים וחצי מהזמן של מנהלים בכירים. קיבלת זימון לפגישה? שווה לשאול את עצמך קודם עד כמה הכרחי לקחת בה חלק. סינון כזה במקום הצטרפות אוטומטית לכל פגישה יכול להוסיף לך הרבה זמן.
לפעמים צריך פשוט לדבר:
בזמן שאנחנו לא בפגישות, אנחנו על המיילים. בחברת "adobe" לדוגמה, העובדים מדווחים על כתיבת מיילים 30 שעות כל שבוע. לפעמים אפשר לנהל שיחה קצרה וישירה עם מי שהתכוונת לדון איתו על משהו במקום אינסוף תכתובות עם אינסוף מכותבים במייל.
לכניסה לקישור לחצו כאן