איך לבנות קמפיין לתהליך למידה?

שיתוף

איך לבנות קמפיין לתהליך למידה?

המשותף בין אנשי פרסום לאנשי למידה הוא המאמץ לתפוס את תשומת ליבם של הצרכנים ואסטרטגיות שיווקיות הפכו בשנים האחרונות לחלק ממה שנדרש כדי להבטיח לומדים מעורבים ומתמידים.

במגזין של ה- Training Industry פורסמו כמה מהעקרונות של בניית קמפיין לתהליך למידה, הנה כמה מהם:

1. פרומו מקדים:

אנשי שיווק יודעים כמה חשוב להתחיל את ה"הייפ" (התלהבות סביב אירוע) מוקדם. אפשר ליצור עניין וסקרנות גם מתכניות למידה שאינן מרגשות, זאת באמצעות פריט תוכן מקדים, מחוייך, הומוריסטי או מעורר ציפיות. מחקרים מראים שהפצה של תכני "פרומו" ביום שלפני תהליך למידה כלשהו, מאפשרת ללומדים להגיע ממוקדים יותר ומוכנים יותר לשלב הלמידה.

2. תקשורת רב ערוצית:

כמו כל קמפיין טוב, העברת המסרים צריכה להיות ביותר מערוץ אחד, כדי להבטיח חשיפה מקסימלית לתהליך הלמידה. באנר בפורטל, דיוור של מייל, פרסום ברשתות חברתיות וגם פוסטרים על הקירות (בימים שבהם יוצאים מהבית) מאפשרים לבנות מותג עם נראות ולהגיע לכמה שיותר קהלים.

3. הלומדים הם הגיבורים:

חשיבה של קמפיין מתייחסת ללומד כאל צרכן, שלא לאמר גיבור. קמפיין טוב הוא כזה שמוקיר את הלומדים, בעיקר אלו שהפכו את הלמידה להרגל. כדאי לתכנן מנגנוני תגמול והוקרה ללומדים בעלי הישגים, ולהפוך אותם לגיבורים של הקמפיין.

4. הזמנה חוזרת:

לא כולם באו ללמוד? משתתפים החלו ללמוד והפסיקו? קמפיינרים של למידה לא מתייאשים כל כך מהר. אנשי שיווק משהים לעיתים את הקמפיין שלהם ואז מתחילים אותו מחדש כדי לנסות להביא "גל שני" של לומדים. אפשר גם להציע פריטי למידה קצרים יותר ("מיקרו למידה") שהלומדים יכולים "לספוג". יתכן ולמידה קצרה בהתחלה תגרום ללומדים לראות ערך בלמידה ואז ליזום את המשך התהליך.
.
לכניסה לקישור ובו עוד עצות של קמפיינרים לחצו כאן

x