איך מזהים פגישת עבודה מיותרת, שיכולה היתה להיגמר בהודעת מייל?
איך מזהים פגישת עבודה מיותרת, שיכולה היתה להיגמר בהודעת מייל?
שליש מאיתנו מוצאים את עצמם במצבים שבהם אנחנו לוקחים חלק בישיבה שהיתה יכולה להסתיים בהודעת מייל.
איך אנחנו מזהים את המצבים האלו וחוסכים בזבוז אדיר של שעות עבודה ותחושות של תסכול וחוסר פרודוקטיביות?
על פי מאמרה של סטפני ווזה שפורסם במגזין "פאסט קומפני", כולנו צריכים להיזכר למה כן נועדה פגישה, ודאי פגישה פרונטלית ולראות שהפגישה שנקבעת לנו כוללת את אחת הסיבות הללו.
אז למה באמת יש פגישות?
פגישות נועדו לקבל החלטות או להניע לפעולה, לקיים סיעור מוחות חברתי או לשוחח על נושאים רגישים שנכון לעשות פנים אל פנים.
לכן, ישיבה יעילה היא ישיבה שבה המשתתפים מקבלים תכנים ומידע לפני הישיבה (במקום שיועברו בישיבה עצמה וירדימו את כולם) ומטרת הפגישה לקדם החלטה, לצאת לפעולה מסוימת או לקיים סיעור מוחות לרעיונות חדשים.
חושדים שהישיבה לא עוסקת באף אחד מאלו? עוד לא מאוחר לבטל אותה או לשדרג אותה. לשלוח מייל מקדים עם כל האינפורמציה, למקד את נושאי הפגישה ולקדם את העשייה הארגונית ביעילות.
לכניסה לקישור לחצו כאן