איך מתמודדים עם נטישה של נציגי שירות לקוחות?
עולם הגיוס וההדרכה הארגונית מודע היטב לבעיית התחלופה הגבוהה של נציגים במוקדי שירות ומכירה. במציאות שלנו היום, לחברות רבות יש מוקדי שירות, מכירה/טלמרקטינג ואחרים ולא קל לגייס כוח אדם איכותי וכזה שגם יישאר לאורך זמן. עד כה נטו חברות רבות להציע צ'ופרים שונים כדי להבטיח קביעות של עובדים, כמו אייפד, מחשבים ניידים, חופשות בארץ ועוד. מתברר שיותר מ-40% מעובדי שירות צעירים יסתפקו במימון שנת לימודים באוניברסיטה על מנת להתחייב לעבוד שנה לפחות במוקד – כך עולה מסקר של עתיד השמה שנערך על ידי רושינק אסטרטגיה. האם נתון זה יביא לשינויים בענף הגיוס למוקדי שירות לקוחות? האם מדובר בחסכון אמיתי לארגון? והאם זה מעיד שאם ארגון יציע לעובד צעיר מסלול התפתחות וניהול קריירה הוא יישאר בו לאורך זמן? תשובות ממומחים בתחום במאמר המצורף.
|