אפילו חשיפה לא מודעת לתוכן חדש- גורמת לנו ללמוד אותו טוב יותר
אפילו חשיפה לא מודעת לתוכן חדש- גורמת לנו ללמוד אותו טוב יותר
רק להחשף למשהו לפני שבכלל למדנו אותו, כבר יגרום לנו ללמוד את זה ביתר קלות לאחר מכן.
מחקר חדש טוען שאנחנו נחשפים באופן סמוי לחוויות חדשות ואלו מחוללות אצלנו איזשהו תהליך הטרמה לא מודע, שמקל עלינו מאוחר יותר, כשהלמידה הופכת ליותר מודעת וגלויה.
במחקר התבקשו נסיינים לקחת חלק במשחק מחשב כלשהו שבו שולבו דמויות דמיוניות של בעלי חיים, ללא מיקוד או הסבר, כלשצידם שיחקה קבוצת ביקורת ללא נוכחות של הדמויות הללו.
שתי הקבוצות למדו לאחר מכן על החיות הללו בצורה ברורה, ואלו שנחשפו אליהן למדו מהר יותר.
המחקר מציע לנו להכין את הלומדות והלומדים שלנו לתהליך מסוים, באמצעות חשיפה מוקדמת, לא מודעת, שכבר תאפשר "לטמון זרעים" במסע הלמידה.
לכניסה לקישור לחצו כאן