האנטומיה של המייל – למה להתחיל מהסוף ואיך להישאר בהיר וממוקד?
האנטומיה של המייל – למה להתחיל מהסוף ואיך להישאר בהיר וממוקד?
אנחנו כותבים יותר מדי מיילים ולא מבטיחים שבאמת יקראו אותם ויבינו אותם בקלות.
כדי להפסיק לשלוח מיילים שאף אחד לא קורא, לבזבז זמן ולא להבטיח תוצאה, הנה כמה המלצות של היזם ג'יי מאונט שמדבר על "האנטומיה של המייל", באמצעות עיקרון הפירמידה:
- מתחילים מהסוף: שורת הנושא והשורה הראשונה של המייל, נפתחים עם המסקנה, משהו שיענה על השאלה הגדולה ביותר של הקוראים אלינו מראש
- מחזקים את המסר שאיתו התחלנו עם 2-3 טיעונים, לא מוסיפים עוד מסרים. מייל הוא כלי למסר מרכזי אחד.
- רק עכשיו מוסיפים עיגונים, הוכחות או ראיות לטענות שהעלינו (אנו נוטים לעשות בדיוק ההפך ולהתחיל עם זה)
- מקפידים שהתוכן יהיה קצר וממוקד במסר המרכזי שאיתו התחלנו, כדי לא לגרום לזליגה בתשומת הלב (גם אם זה אומר לוותר על חלק ממה שרצינו להגיד)
- מסיימים עם בקשה ברורה קדימה שמקושרת למסקנה שאיתה התחלנו.
השיטה הזו לא נראית לך מתאימה למייל שהתכוונת לכתוב? יכול להיות שמייל הוא לא הפתרון.
אולי נדרש מסמך מקיף יותר, שיחה בע"פ או ווסטאפ קצר בהרבה.
לפרסום המלא לחצו כאן