הפסקות מוח- מדוע צריך לעצור למידה כל 20 דקות? חינוכי שיתוף רגילים לללמוד רצוף 45 או 90 דקות? לא בטוח שזו השיטה הנכונה ביותר למוח. הצפת תוכן רצופה וארוכה מדי ללא הפוגה, יכולה לגרום ללומד להפסיק לקלוט את התוכן, בלי שיהיה אפילו מודע לכך. כלל האצבע המומלץ על ידי חוקרי מוח, הוא לבצע הפסקה של 3-5 דקות בכל 20 דקות. בהפסקה עצמה כדאי להתמתח, לנוע לצד אחר של החדר או אפילו לשיר. כל אלו "מחיים" חדש את היכולת המוח ללמוד ולתזכור תוכן חדש. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא האם רכיבה על אופניים זה משהו שבאמת אף פעם לא שוכחים?מאת: ורד דגנידאסטין ביצע בדיקה אישית יוצאת דופן על שינוי הרגלים קיצוני.חינוכי סרנדיפיטי בלמידה- איך אינטראקציות אקראיות יכולות להפוך אותנו לאנשים לומדים יותרסרדיפיטי בלמידה- איך אינטראקציות אקראיות יכולות להפוך אותנו לאנשים לומדים יותר "סרנדיפיטי" (Serendipity) מתארת תופעה...חינוכי עוצמתה של הרפלקציהמאמר חדש שפורסם בעיתון Training Industry Quarterly, מגדיר את הרפלקציה כאחד מארבעת הרכיבים המשמעותיים ביותר בלמידה...ארגוני