הפסקות מוח- מדוע צריך לעצור למידה כל 20 דקות? חינוכי שיתוף רגילים לללמוד רצוף 45 או 90 דקות? לא בטוח שזו השיטה הנכונה ביותר למוח. הצפת תוכן רצופה וארוכה מדי ללא הפוגה, יכולה לגרום ללומד להפסיק לקלוט את התוכן, בלי שיהיה אפילו מודע לכך. כלל האצבע המומלץ על ידי חוקרי מוח, הוא לבצע הפסקה של 3-5 דקות בכל 20 דקות. בהפסקה עצמה כדאי להתמתח, לנוע לצד אחר של החדר או אפילו לשיר. כל אלו "מחיים" חדש את היכולת המוח ללמוד ולתזכור תוכן חדש. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא הרווחים וההפסדים של "מיקרו-ניהול" (ומדוע זה רלבנטי לכל אחד מאיתנו)הרווחים וההפסדים של "מיקרו-ניהול" (ומדוע זה רלבנטי לכל אחד מאיתנו) המונח "מיקרו ניהול" הפך לאחרונה לשימושי...ארגוני מה יותר משכנע - עובדות או סיפורים?מה יותר משכנע – עובדות או סיפורים? עובדות נותנות לסיפור מהות וסיפור נותן לעובדות משמעות- אבל...ארגוני האם אפשר לפתח סימולטורים ללא מעורבות מפתחי למידה?סגן אלוף איציק גרשון, ראש ענף חקר ופיתוח הדרכה בחיל האוויר, הרצה במסגרת הכנס השנתי לתקשוב...ארגוני