הפסקות מוח- מדוע צריך לעצור למידה כל 20 דקות? חינוכי שיתוף רגילים לללמוד רצוף 45 או 90 דקות? לא בטוח שזו השיטה הנכונה ביותר למוח. הצפת תוכן רצופה וארוכה מדי ללא הפוגה, יכולה לגרום ללומד להפסיק לקלוט את התוכן, בלי שיהיה אפילו מודע לכך. כלל האצבע המומלץ על ידי חוקרי מוח, הוא לבצע הפסקה של 3-5 דקות בכל 20 דקות. בהפסקה עצמה כדאי להתמתח, לנוע לצד אחר של החדר או אפילו לשיר. כל אלו "מחיים" חדש את היכולת המוח ללמוד ולתזכור תוכן חדש. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא למידה אפקטיבית באמצעות ניהול אפקטיבי – לא הפעם..מאת: שרון הרשקוביץכולנו יודעים שניהול נכון של פרויקט מסייע לארגון להגדיל תפוקות. הגדלת התפוקה יכולה להיעשות בדרכים רבות...ארגוני מה אומרים המחקרים על הומור בתהליכי למידה?מה אומרים המחקרים על הומור בתהליכי למידה? תקופת הקורונה מחייבת מכולנו לחלץ את המיטב מתהליכי למידה...ארגוני עוצמתה של הרפלקציהמאמר חדש שפורסם בעיתון Training Industry Quarterly, מגדיר את הרפלקציה כאחד מארבעת הרכיבים המשמעותיים ביותר בלמידה...ארגוני