השבחת תהליך למידה קיים
מאמר בעיתון ה"הגרדיאן" הבריטי מברר כיצד הפכו הפאנלים לברירת המחדל של כנסים מקצועיים? בכתבה תחת השם: "זעם הכנסים" מתואר פאנל המומחים כפורמט מעייף ולא פרודוקטיבי, וזאת דוקא באירועים בהם מתכנסים מיטב המוחות בתחום מסויים וההזדמנות להפרייה הדדית היא גדולה.
בכנסים רבים, כולל בכאלו שעוסקים במחקרים מדעיים, משתמשים בשיטה שלא הוכחה כאפקטיבית. האמירות בפאנלים כאלו הן לרוב חלולות ונטולות הקשר והקהל בכנס רדום. בעידן שבו יש פורמטים רבים ומגוונים להגשת תוכן (ספיד-דייטינג, אינטראקציה עם הקהל באמצעות הטלפונים, שולחנות עגולים ועוד), נראה שהכנסים המקצועיים איבדו את המצפן ואת המטרה של ההתכנסות ההמונית. מחבר המאמר קורא למארגני כנסים להתמקצע בתכנון ובארגון שלהם, ולהתאים את המתודות לעידן הנוכחי.
מאמר בעיתון ה"הגרדיאן" הבריטי מברר כיצד הפכו הפאנלים לברירת המחדל של כנסים מקצועיים? בכתבה תחת השם: "זעם הכנסים" מתואר פאנל המומחים כפורמט מעייף ולא פרודוקטיבי, וזאת דוקא באירועים בהם מתכנסים מיטב המוחות בתחום מסויים וההזדמנות להפרייה הדדית היא גדולה. בכנסים רבים, כולל בכאלו שעוסקים במחקרים מדעיים, משתמשים בשיטה שלא הוכחה כאפקטיבית.
האמירות בפאנלים כאלו הן לרוב חלולות ונטולות הקשר והקהל בכנס רדום. בעידן שבו יש פורמטים רבים ומגוונים להגשת תוכן (ספיד-דייטינג, אינטראקציה עם הקהל באמצעות הטלפונים, שולחנות עגולים ועוד), נראה שהכנסים המקצועיים איבדו את המצפן ואת המטרה של ההתכנסות ההמונית. מחבר המאמר קורא למארגני כנסים להתמקצע בתכנון ובארגון שלהם, ולהתאים את המתודות לעידן הנוכחי.