לחשוב פחות זה לחשוב טוב יותר חינוכי שיתוף חוקר ישראלי מצא שעומס קוגניטיבי המוטל עלינו מפחית את המקוריות והיצירתיות של התגובות שלנו לבעיות שאנו מתמודדים איתן. במחקר נתבקשו 2 קבוצות לתת מענה לשאלה כלשהי אך על קבוצה אחת הוטל עומס קוגנטיבי גבוה יותר מאשר על הקבוצה השניה. המשתתפים בעלי עומס מופחת הצליחו לתת מענה פחות צפוי ויותר מגוון עבור הבעיה שהוצגה בפניהם ולקח להם זמן קצר יותר לתת מענה מעניין לסוגייה. לכניסה לקישור לחצו כאן. הרשמה לניוזלטר של מתודיקה שליחה קריאה נוספת בנושא פוגע בביצועים, גורם לטעויות ומעכב יצירתיות - כל נזקי המולטי-טאסקינגעצה פרקטית מחוקרי המוח: אל תנסו לבצע מספר משימות בו זמנית (מולטי-טאסקינג).חינוכי מתי בלבול, תסכול וקצת כאוס מועילים לתהליכי למידהמתי בלבול, תסכול וקצת כאוס מועילים לתהליכי למידה חשוב לנו כל להבטיח תהליכי למידה חלקים וזורמים...חינוכי 5 מאפיינים למקום עבודה עם משמעות (ולמה שביעות רצון ומעורבות לא ברשימה)5 מאפיינים למקום עבודה עם משמעות (ולמה שביעות רצון ומעורבות לא ברשימה) עבודה עם משמעות מעוררת...ארגוני