עד כמה אתם דואגים (באמת) למנהלי הביניים שלכם?
הארגונים נעשים שטוחים יותר ומנהלי הביניים נשכחים ומוזנחים, לא בטוח שהכשרה ניהולית מסורתית היא הפתרון עבורם.
גם במבנה השטוח ביותר, מנהלי הביניים הם רכיב חיוני להגשמת חזון הארגון.
האחריות שלהם היא אדירה: הם מרכז העצבים של העשייה של הארגון, מחזיקים את כל בעלי העניין, מנהלים צוותים ונמדדים כל הזמן על הביצועים שלהם.
אל מול החשיבות הגדולה שלהם בארגון, המחקרים מראים שדווקא הם מרגישים לא מוערכים מספיק, מדווחים על הצפה מתמדת וחווים רמות גבוהות יותר של לחץ וחרדה.
התפקיד שלהם חשוב מכדי שיוזנח. כיצד על הארגון לתמוך בהם באמת?
- עבדו על תהליכי קבלת ההחלטות שלהם וסייעו להם להתשכלל במיומנויות הספציפית הזו.
- הרישות חשוב מתכניות ההכשרה: 71% מהארגונים משקיעים בהכשרות למנהלי ביניים (בד"כ תוך שימוש בשיטות למידה לא אפקטיביות) בעוד שהדגש צריך להיות על יצירת הזדמנויות למידה באמצעות רשת העמיתים המקצועית שעוטפת אותם ומאפשרים היוועצות, אימון בזמן אמת ומשוב קונקרטי.
- קשר דיגיטלי: נצלו את פלטפורמות התקשורת הדיגיטליות על מנת להגביר הזדמנויות למידה. רק באמצעות שימוש בפלטפורמות דיגיטליות נוכל לתמוך במנהלים בזמן אמת ולא להיות גורם מנותק שפוגשים פעם ב…
לכניסה לקישור לחצו כאן