spaced learning: המתכון ללמידה שנשארת
לימדתם את החומר ברור וחוויתי? הלומדים היו מעורבים? לא בטוח שזה מספיק בשביל למידה שנשארת. חוקרים הוכיחו שוב ושוב כי הלמידה תישאר רק אם התכנון שלה יהיה בפריסה וריווח לאורך זמן. רק אם הלומד ישלוף את חומר הלימוד שוב ושוב בהקשרים מגוונים, בצורות שונות ובפריסת זמן רחבה, הוא יזכור את החומר באמת ולא רק יעבור את המבחן בשלום.
אז מהן הפעולות שיש לבצע בתור מדריך, מורה או לומד כדי להבטיח למידה שנשארת?
אספנו עבורכם את כל הפעולות שיש לעשות כדי להבטיח למידה אפקטיבית, לחצו לקריאת המאמר שכתבנו