איך בונים פלייליסט (playlist) של למידה?
איך בונים פלייליסט (playlist) של למידה?
אנחנו רגילים להשתמש במונח פלייליסט (playlist) בהקשרים של האזנה למוזיקה, אך לאחרונה המונח "מולאם" לטובת תיאור של למידה דיפרנציאלית שבה הלומד בוחר לעצמו את פריטי התוכן אותם ילמד.
פלייליסט מאפשר למידה מותאמת אישית מתוך מאגר של יחידות תוכן ופלטפורמות שונות החלו לצוץ לאחרונה ולאפשר לנו לבנות פלייליסטים ללומדים שלנו.
האפשרות לתת ללומד שליטה על צדדים מסוימים של הלמידה, כולל מסלול הלמידה, הקצב ורכיבי התוכן, מסייעת מאוד למוטיבציה ללמוד, ולתחושת הבעלות של הלומד על התהליך.
אלו יכולים להגדיל את הסיכוי ללמידה אפקטיבית.
הכנת פלייליסט פשוטה למדי.
מנחה הקבוצה פותח בפניה סדרה של פריטי תוכן, תרגילים ומשימות שיאפשרו להעריך את מצב הלמידה.
הלומדים יכולים לשזור לעצמם את תהליך הלמידה ולבחור את כמות ועיתוי המשימות השונות.
הטכנולוגיה מסייעת לאחסן ולנהל את הבחירות של הלומדים ולאפשר למנחה של הקבוצה לזהות צרכים ופערים של הלומדים תוך כדי התהליך.
לכניסה לקישור לחצו כאן