רדיו BBC בבריטניה מדווח השבוע שקרן בריטית חדשה תשקיע סכום שווה ערך ל- 40 מיליון ₪ על מנת לחקור מנגוני למידה מבוססים חקר מוח בקרב המורים.
חקר המוח לא מוכר לאנשי הדרכה הוראה ולמידה ורבים מהם מתנהלים על סמך מיתוסים על האופן שבו המוח לומד.
בכתבה מוצגות 2 דוגמאות למנגנונים מבוססי חקר מוח: עקרון ה- spacing ששם דגש על החשיבות לרווח בין למידה לבין חזרה (בניגוד לאינטואיציות של מורים ומדריכים רבים), והתובנה החדשה לפיה בגיל ההתבגרות המוח לא בנוי ללמידה מוקדם בבוקר.