בריטניה : 40 מיליון ₪ מוקצים להפרכת מיתוסים על המוח בקרב מורים

שיתוף
רדיו BBC בבריטניה מדווח השבוע שקרן בריטית חדשה תשקיע סכום שווה ערך ל- 40 מיליון ₪ על מנת לחקור מנגוני למידה מבוססים חקר מוח בקרב המורים.

חקר המוח לא מוכר לאנשי הדרכה הוראה ולמידה ורבים מהם מתנהלים על סמך מיתוסים על האופן שבו המוח לומד.
בכתבה מוצגות 2 דוגמאות למנגנונים מבוססי חקר מוח: עקרון ה- spacing ששם דגש על החשיבות לרווח בין למידה לבין חזרה (בניגוד לאינטואיציות של מורים ומדריכים רבים), והתובנה החדשה לפיה בגיל ההתבגרות המוח לא בנוי ללמידה מוקדם בבוקר.

האזינו לראיון רדיופוני של 4 דקות בנושא.
x