האוצרים הם היוצרים החדשים
האוצרים הם היוצרים החדשים -כי במקום להציף בתוכן חדש, הם אורזים בטוב טעם את הקיים
הצפת התוכן הבלתי פוסקת מקשה עלינו למצוא מחט בערמת השחת. כמות יוצרי התוכן הולכת גדלה ונראה שמגוון אפשרויות הבחירה משתק אותנו ומקשה עלינו לתת תשומת לב למה שאנחנו באמת צריכים..
בעידן כזה, נראה שהגיע תור האוצרים ולא היוצרים, אלו שיודעים למצוא בשבילנו את הטוב והאיכותי שבכל עולם תוכן.
גבי גולדברג, מציג נתונים רבים במאמר שפורסם במגזין medium לפיהם האוצרות כה מבוקשת עד שהיא הפכה למקור הכנסה ופרנסה ליותר ויותר גופים ואנשים.
צרכנים מגלים נכונות רבה יותר מבעבר לשלם על "תוכן פרמיום", כלומר הם לא מחפשים עוד יוצרי תוכן, אלא מישהו עם טעם טוב שיסנן עבורם את השיטפון וינגיש להם תוכן איכותי ומזוקק בקצות האצבעות.
גופי תוכן ותקשורת מופתעים לגלות שהמודלים בהם הם "אורזים" תכנים שונים ממקורות שונים תופסים עניין גדול יותר מאשר כל פריט תוכן בנפרד.
האוצרות הולכת והופכת למגמה בולטת גם בתכני למידה ארגוניים וחינוכיים. בעידן של הצפה, מהר יותר ויעיל יותר לקבץ תכנים קיימים ולהנגיש אותם ללומדים או לעובדים מאשר "להמציא גלגלים" וליצור תוכן ייעודי כל פעם.
המגמה התחזקה בתקופת הקורונה והפכה לפורמט המבוקש ביותר להצגת תוכן, עקב הצורך להעמיד תכנים דיגיטליים מהר יותר.
נראה שכולנו נסתמך יותר ויותר על אנשים עם טעם טוב שירכזו לנו תכנים איכותיים ויחסכו מאתנו מאמץ מתיש ומשתק להכיל לבד את התכנים הרבים.
לכניסה לקישור לחצו כאן