מדברים חדשנות, מבצעים בשמרנות

שיתוף

תוצאות הסקר היחידי והכי גדול שנעשה אי פעם בארץ בתחום פיתוח למידה. 200 מפתחי למידה, ורק מפתחי למידה, השיבו על הסקר שנותח ועובד על ידי פרופ' גילה קורץ ובכך מהווה אחד היחידים שמתוקפים באופן מדעי.

מה עושים מפתחי למידה בישראל כשהם קמים בבוקר? במה הם עוסקים בעיקר? עד כמה הם באמת חדשניים ודיגיטלים?
על פי תוצאות המחקר יש פער דרמטי בין היקף הדיבור על חדשנות לבין הביצוע בפועל.

מתוצאות המחקר עולה שהמסורתי והפשוט הוא הנוכח והדיגיטלי והמתקדם הוא בשלבי קינון. הן במתודות ההדרכה והן בשילוב טכנולוגיות הלמידה הארגונים נוטים להדרכה מסורתית ומפגרים אחר מגמות בעולם התעסוקה הגלובלי ובפרט בהשוואה לעליה בנתח הלמידה הדיגיטלית. מתברר שהעידן הדיגיטלי והשלכותיו המהותיות על עולם התעסוקה לא מוצא את ביטויו בפעילות מחלקות הדרכה בארגונים בישראל. לאור ההערכה כי עד 2020, כ-50% מכוח העבודה הארגוני יהיה בני דור המילניום שגדל בעולם הדיגיטלי, ישנה חשיבות להכנת תשתית טכנולוגית ופדגוגית ללמידה המתאימה לקהל יעד זה ואפשר לראות במחקר זה קריאת השכמה לארגונים בישראל לחשב מסלול מחדש בכל שנוגע לתהליכי הלמידה אצלם.

לעיון במחקר המלא לחצו כאן

x