מה עשתה הקורונה ללמידה הארגונית?
מה עשתה הקורונה ללמידה הארגונית?
עולם הלמידה הארגונית והלמידה הדיגיטלית משנים את פניהם במהירות, כך על פי סקר של חברת פורסווי האירופאית בקרב 108 מנהלי למידה ופיתוח מקצועי.
הנה 4 מהממצאים המרכזיים של הסקר:
1. אסטרטגיה חדשה ללמידה- הולכים על דיגיטל
94% ממחלקות הלמידה הארגונית שינו את אסטרטגית הלמידה שלהם, ההשקעה בלמידה דיגיטלית זינקה, בעיקר בתחום בפיתוח תוכן ללמידה דיגיטלית – זינוק של 50%. מדובר בשינויים דרמטיים ומהירים כאשר רק 5%
5% ממנהלי הלמידה חושבים שאסטרטגית הלמידה וההשקעה בתחום יחזרו למה שהיה לפני המגפה.
2. מי שהתנסה בלמידה דיגיטלית צלח טוב יותר את ימי המגפה
הבשלות הארגונית ללמידה דיגיטלית הוכיחה את עצמה- ארגונים שכבר התרגלו ללמידה דיגיטלית דיווחו על הצלחה יכולת התמודדות עם למידה ארגונית בימי קורונה בהיקף כפול לעומצת אלו שלא התנסו בכך לפני המגפה.
ואכן 21% מהארגונים ניצלו את ההזדמנות לרכישה והטמעה של טכנולוגיות למידה חדשות ובכך ביצעו טרנספורמציה דיגיטלית בתחום הלמידה הארגונית בתוך זמן קצר מאוד
3. גם העובדים וגם המנהלים רוצים למידה דיגיטלית
82% מבעלי העניין בארגון (מנהלים בכירים בשטח) הגדילו את הביקוש לפתרונות למידה דיגיטלית (וכפי שפרסמנו בעבר מתוך סקר אחר, חלקם הגדול לא מעוניין לחזור ללמידה פרונטלית לאחר שגילו את המהירות שבה למידה דיגיטלית מספקת מענה לצרכי למידה וכשירות מקצועית).
גם הלומדים רוצים ללמוד בדיגיטל: 71% מהלומדים הגדילו את הביקוש שלהם לפתרונות למידה דיגיטלית.
4. יותר וידאו וסביבות אוצרות, פחות לומדות מסורתיות
השימוש הנרחב ביותר של יישומים דיגיטליים (כמעט 90%) הוא באמצעות בוידאו, סביבות אוצרות תוכן (סביבות בהן אורזים ומנגישים תכנים קיימים ללא השקעה גבוהה בפיתוח התוכן) ומיקרו למידה (יחידות למידה קצרצרות של דקות ספורות). השימוש בלומדות נמוך בהרבה ולא זכה להצלחה רבה, בהמשך למגמה נמשכת בשנים האחרונות של ירידה בשימוש בלומדות לינאריות ארוכות ומסורתיות.
לכניסה לקישור לחצו כאן