עמוד הבית > ארגוני > שירות 2.0
כל תפישת שירות מדגישה את חשיבות ההקשבה ללקוח, וארגונים משקיעים משאבים רבים בהטמעת התפיסה בקרב העובדים. ארגונים רבים מסתמכים על סקרי דעת קהל וקבוצות מיקוד על מנת לנסות לייעל ולשפר את איכות השירות ללקוח, ובכך לייצר יתרון שירותי על פני המתחרים.
עידן ה-web 2.0 המאפשר לכולנו להביע דעה יכול להיות כלי לקבלת משוב על איכות השירות הארגוני: בפורום, בלוג, ציוצים, דוא"ל על שירות או מוצר שסופק (בין אם חוויה חיובית או שלילית). עידן 2.0 מעמיד את הארגונים במצב רגיש במיוחד ומאלץ אותם להיות ערניים יותר, ליצור חוויה חיובית ללקוח ולחזר, יותר מתמיד, אחר לקוחותיהם.
|
קריאה נוספת בנושא