מי לא אוהב אוקיינוסים כחולים?
מחקר המבוסס על יותר ממאה שנים, שלושים תעשיות שונות ומאה וחמישים צעדים אסטרטגיים מביא לידי ביטוי גישה שיטתית להפיכת המתחרים ללא-רלוונטיים והרחבת נתח השוק. ארגונים עסקיים רבים משתמשים במודל זה בכדי לבצע תהליכים אשר מטרתם העיקרית, כפי שמתואר במחקר, היא "חדשנות הערך" – מתן שירות או מתן ערך חדשני לתחומים קיימים ובכך לצמצם עלויות וכמובן להעלות רווחים. כותב המאמר ד"ר רון דביר הינו המייסד שלInnovation Ecology , אדריכל של מערכות חדשנות. ד"ר דביר, יחד עם עמיר עליון, בהדרכה, אסטרטגיה זו דוגלת בפתרונות חדשניים לאופי ההדרכה, על-ידי תמיכה בביצועים הנדרשים על-ידי הארגון ללקוחותיו באופן האפקטיבי ביותר. בדגש על יישום הלמידה לאחר סיום ההדרכה. לקריאה נוספת, המאמר מבוסס על הספר "אסטרטגיית האוקיינוס הכחול", וו צ'אן קים, רנה מובורון, הוצאת מטר. |